نوشته شده توسط : worldmarketing

در مرحله اول ، تصمیم بگیرید که می خواهید به چه چیزی برسید. بعد ، یک استراتژی را با هم تنظیم کنید تا شما را از جایی که الان هستید به جایی که می خواهید برسید. سپس ، استراتژی خود را انجام دهید. تلاش کنید زمان لازم را سرمایه گذاری کرده و جوایز خود را بدست آورید.

من در مورد افراد فوق العاده موفقی مطالعه و کار کرده ام. مشتریان من شامل 2 برنده جایزه گرمی (نیل راجرز و بروس الیوت اسمیت) هستند. من همچنین با تعداد بی شماری از میلیونرهای خودساخته کار کرده ام و مشتریان من شامل 7 شرکت بزرگ در جهان هستند. من کشف کرده ام که بهترین راه میانبر برای موفقیت ، جلوگیری از انحرافات پرهزینه است.

به طور خلاصه: از کسانی که ادعا می کنند میانبرهایی برای ثروتمند شدن یا موفقیت شما دارند ، چشم پوشی کنید. تنها افرادی که از این آشغالهای بی ارزش سود می برند ، کسانی هستند که آن را می فروشند.

نکته بازاریابی 11: فروش را با استفاده از قدرت کنجکاوی افزایش دهید.
این یکی از قدرتمندترین نکات بازاریابی است که وجود دارد. از این درک حاصل می شود که هر استعلام فروش یا مشتری جدید که دریافت می کنید ، یک چیز مشترک دارد.

مشتری یا مشتری احتمالی کنجکاو است.

آنها اطلاعاتی می خواهند ، بنابراین برای اطلاع از آنها با شما تماس می گیرند. و با این کار ، فرصتی را برای شما فراهم می کنند که آنها را از یک استعلام به مشتری تبدیل کنید.

بیشتر بازاریابی مشاغل کوچک به جای ایجاد کنجکاوی ، برعکس عمل می کند. سعی می شود تا آنجا که ممکن است به س questionsالات پاسخ دهد. لیست ها ، اطلاعات دقیق و س FAالات متداول را مشاهده خواهید کرد: یک سری پاسخ به رایج ترین سالات. تمام این کارها کاهش نیاز به مشتری احتمالی برای تماس با شما است. بله ، باید سطح ابتدایی اطلاعات وجود داشته باشد ، اما هر کاری که فراتر از آن انجام دهید به نتایج بازاریابی شما آسیب می رساند.

نکات بازاریابی

به جای اینکه مشتری های احتمالی خود را با اطلاعات بمباران کنید ، بازاریابی شما باید به دنبال القای کنجکاوی آنها باشد. باید این احساس را به آنها القا کند که احساس می کنند باید با شما تماس بگیرند ، به شما ایمیل بزنند یا از شما بازدید کنند.

بنابراین ، بازاریابی فعلی خود را مرور کنید و تصمیم بگیرید که آیا باعث ایجاد کنجکاوی می شود یا آن را از بین می برد. اگر در حال ایجاد کنجکاوی نیستید ، یک فرصت بسیار ارزشمند بازاریابی را از دست می دهید.

12 ام از نکات بازاریابی من: دیگر از کلمات buzzwords استفاده نکنید
استفاده از کلمات buzz در بازاریابی شما بلافاصله اثر پیام شما را ضعیف می کند. در اینجا فقط چند مورد است که اخیراً استفاده شده است:

تقاطع.
ایده آل
شیرجه عمیق.
عملی
برهم زدن
الگو.
مردم از اصطلاحات زبانه استفاده می کنند تا آگاه تر به نظر برسند یا مردم را تحت تأثیر قرار دهند. در واقع ، آنها کاملاً نتیجه عکس دارند. این امر 2 دلیل دارد.

آنها مردم آگاه را به هم می ریزند. اگر می خواهید همسالان شما را جدی بگیرند یا شما را توصیه کنند ، این یک ایده وحشتناک است.
آنها بی خبر را اشتباه می گیرند. به عبارت دیگر ، مشتریان احتمالی شما ممکن است تصوری از آنچه در واقع می خواهید بگویید نداشته باشند. و این آخرین چیزی است که شما نیاز دارید ، وقتی می خواهید مردم پیام شما را درک کنند.
اگر می خواهید بازاریابی شما موفقیت آمیز باشد وضوح مهمترین نکته است. از هر چیزی ، از جمله سر و صدا که باعث ایجاد سردرگمی غیرضروری می شود ، باید خودداری شود.

نکته بازاریابی 13: روی افراد مناسب تمرکز کنید. بقیه را نادیده بگیرید.
یک اشتباه رایج که صاحبان مشاغل کوچک مرتکب شده اند ، عدم تمرکز صحیح بازاریابی در بازاریابی است. در نتیجه مستقیم ، آنها منجر به فروش کم یا پرسش از مشتری می شوند.

موثرترین راه برای افزایش فروش تمرکز بر روی افرادی است که از ارائه دهنده فعلی خود ناراضی هستند. وقتی کسی از ارائه دهنده فعلی خود راضی نیست ، به طور فعال علاقه مند است که به یک ارائه دهنده جدید تغییر کند. آنها خریداران با انگیزه بالایی دارند. دقیقاً افرادی را که باید با بازاریابی خود هدف قرار دهید!

نکات بازاریابی

علی رغم ارزش عظیم مشتری های احتمالی ناراضی ، بیشتر صاحبان مشاغل کوچک خدمات خود را به گروه هایی که هدف کمتری دارند ارائه می دهند. آنها وقت و پول خود را صرف بازاریابی برای افرادی می کنند که از ارائه دهنده فعلی خود راضی هستند و یا هیچ نوع علاقه و علاقه ای به نوع کالای خود ندارند. آنها به دنبال حجم بیش از ارزش… کمیت بیش از کیفیت هستند. این کارها را بی مورد دشوار می کند. همچنین نتایج کم خونی ایجاد می کند.

بله ، ایده خوبی است که از خدمات خود آگاهی ایجاد کنید. در واقع ، ضروری است. نکته مهم ، استفاده از تلاش های بازاریابی تا حد ممکن است. و این به معنای تمرکز بر روی بهترین مشتریان آینده است ... آن دسته از افراد ناراضی که می خواهند آنچه شما ارائه می دهید. این بدان دلیل است که وقتی روی بازاریابی برای افراد ناراضی تمرکز می کنید ، نتایج شما از پشت بام عبور می کند!





:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: